Konverze

V této fázi je důležité zjednodušit nákupní proces, odstranit jakékoli překážky vedoucí k transakci a poskytnout silnou výzvu k akci.

Tato fáze je klíčová pro úspěch vašeho marketingového trychtýře, protože je to bod, kdy se z potenciálních zákazníků stanou skuteční zákazníci.

Musíte se proto snažit, aby byl tento proces co nejhladší, nejjednodušší a nejpříjemnější pro zákazníka, aby se cítil spokojený s nákupem a stal se opakovaným a doporučujícím zákazníkem. 

 

Aby byla konverznost Vašeho webu maximální, je třeba vzít v potaz řadu faktorů:

Konverze

  • Emailová reklama se zobrazuje v e-mailových zprávách, které zasíláte vašim zákazníkům nebo potenciálním zákazníkům. Tento typ reklamy je vhodný pro udržování kontaktu se zákazníkem, posilování vztahu.  

  • Remarketing je forma  internetového marketingu, který má za cíl znovu oslovit a přesvědčit návštěvníky vaší webové stránky, kteří neuskutečnili žádanou akci, jako je například nákup, registrace, odběr nebo jiné.  Tato forma internetového marketingu je důležitá pro dotažení obchodu.

  • PPC reklama: Jedná se o reklamu, která se zobrazuje na prvních pozicích ve výsledcích vyhledávání, nad nebo pod organickými výsledky. Tento typ reklamy je také dobře cílený, neboť zobrazuje vaši nabídku zákazníkům, kteří hledají se právě rozhodují jestli nakoupit. 

 

A další rady, které Vám pomohou pro správné nastavení webu:

  • zkraťte formuláře pro sběr konverzí, čím méně dat seberete, tím více konverzí dostanete
  • mějte na webu zákaznické reference, utvrzují o správném nákupním rozhodnutí…
  • sledujte, jak se lidé na Vašem webu pohybují  - Google Analytics, Hotjar, Google Search console
  • přidejte chatbot
  • A/B testujte v případě potřeby
  • Mějte na webu CTAs  -Call to action …
  • Upravujte obsah dle cílové skupiny…
  • Soustřeďte se na obsah, tvořte čtivé nadpisy
  • experimentujte s AI…

 

Tři hlavní dotazy, které můžete položit k tématu fáze konverze marketingového trychtýře:

  1. Jaké jsou nejúčinnější strategie pro zvýšení konverzních sazeb v této fázi?
  2. Jak můžeme optimalizovat uživatelskou zkušenost na našem webu pro podporu konverzí?
  3. Jaké metriky bychom měli sledovat, abychom hodnotili úspěšnost našich konverzních snah?

CHCI SE POTKAT!