Oslovte uživatele sociálních sítí firemním profilem!
Ještě vaše firma nemá založený profil na žádné sociální síti? Děláte velkou chybu, protože se jedná o místo, kde se shromažďuje obrovské množství potencionálních zákazníků. Na sociálních sítích se pohybují různé věkové skupiny a vy tak máte možnost oslovit každého z nich. Sociální sítě jsou často vhodné k akvizici nových klientů. A my vám s různými sítěmi rádi pomůžeme. Založíme vám účet na Facebooku, kde se momentálně pohybuje 5 milionů Čechů nebo na Instagramu kde je měsíčně neuvěřitelných 500 mil. aktivních uživatelů. Asi se ptáte, který účet tedy vlastně zvolit? Z vlastní zkušenosti víme, že nejlepší je používat oba. Protože tyto dva účty jsou propojeny, a pokud chcete mít reklamu na Instagramu, musíte mít Facebook účet.
-
Oslovení obrovského množství uživatelů různých věkových skupin
-
Nemusíte se omezovat vaše texty mohou být libovolně dlouhé
-
Vytvářejte stories, tzv. příběhy, které jsou v současné době velmi oblíbené
Evropská databanka je na trhu od roku 1991
Business
Snažíme se porozumět Vašemu businessu
Řešení
Společně Vám navrhneme řešení na míru
Team
Jsme dobře sehraný team profesionálů
Poradci
Máme tým zkušených kolegů
Termíny
Dodržujeme termíny i rozpočet
EDB v číslech
Spokojení klienti
Naše vztahy jsou založeny na vzájemné důvěře
Počet zhlédnutí za měsíc
Nejnavštěvovanější firemní katalog
Naši kolegové
Postará se o vás celá řada profesionálních realizátorů
Sociální sítě jako marketingový nástroj pro české firmy
Sociální sítě se v posledních letech staly nezbytnou součástí marketingové strategie mnoha firem. V Česku má účet na některé ze sociálních sítí 53% podniků, což je ve srovnání se situací před deseti lety více než trojnásobek.
Přístup k internetu má podle statistiků 97 procent českých firem, a narůstá i vysokorychlostní připojení. S rozšířením internetu souvisí také nárůst aktivity firem na sociálních sítích. Více než polovina firem alespoň s deseti zaměstnanci má profil na Facebooku.
Sociální sítě podnikům pomáhají především při sebeprezentaci nebo k propagaci produktů. Mohou také sloužit k budování vztahů se zákazníky, k získávání zpětné vazby nebo k získávání nových zaměstnanců.
- Sebeprezentace
- Budování vztahů
- Získávání nových zaměstnanců