Udržení zákazníka
Fáze udržení zákazníka v marketingovém trychtýři by měla být zaměřena na posílení vztahu se stávajícími zákazníky a podporu jejich dlouhodobé loajality.
Fáze udržení zákazníka v marketingovém trychtýři by měla být zaměřena na posílení vztahu se stávajícími zákazníky a podporu jejich dlouhodobé loajality.
V této oblasti je v online světě důležitá poprodejní komunikace se zákazníkem.
Pokud chcete udržet své zákazníky, můžete použít některé z následujících marketingových řešení:
Implementujte CRM systém
Nastavte si správný klientský servis, pečujte o klienty. Odmě%nujte zákazníky za opakované nákupy nebo doporučení. Tím zvýšíte jejich motivaci a loajalitu k vaší značce.
Poskytujte personalizované nabídky a obsah, který odpovídá potřebám a preferencím vašich zákazníků. Tím zvýšíte jejich spokojenost a důvěru k vaší značce.
Komunikujte se svými zákazníky a budujte s nimi dlouhodobé vztahy. Tím zvýšíte jejich zapojení a loajalitu k vaší značce. Zde Vám hodně pomůže email marketing.
Starejte se o sociální sítě.
Sbírejte a vyhodnocujte zpětnou vazbu od vašich zákazníků a využijte ji k zlepšení vašich produktů, služeb nebo procesů. Tím zvýšíte jejich spokojenost a důvěru k vaší značce.
Pro fázi udržení zákazníka v marketingovém trychtýři, která se zaměřuje na posílení vztahů se stávajícími zákazníky a podporu jejich dlouhodobé loajality, zde jsou tři hlavní otázky, které můžete položit: