Zvažování - podpořte zájem

Hlavní poselství fáze Zvažování v marketingovém trychtýři je poskytnout potenciálním zákazníkům podrobné informace o vašich produktech nebo službách, které jim pomohou při rozhodování. V této fázi je důležité vytvořit důvěru a ukázat hodnotu vaší nabídky.

Fáze zvažování je třetí fází marketingového trychtýře, kdy potenciální zákazníci porovnávají různé možnosti, které by mohly vyřešit jejich problém nebo uspokojit jejich potřebu.

V této fázi už jsou si vědomi svého problému nebo potřeby a projevili zájem o vaši nabídku, ale ještě nejsou připraveni udělat konečné rozhodnutí o nákupu. Vaším cílem je poskytnout jim důkazy a argumenty, které jim pomohou přesvědčit se, že vaše nabídka je ta nejlepší na trhu. V této fázi je důležité ukázat vaši jedinečnou hodnotu, diferenciaci, konkurenční výhodu a zákaznickou spokojenost. 

Chcete, aby si vás zapamatovali a chtěli se dozvědět více.

Zvažování

  • Pokud chcete rychle zvýšit návštěvnost a prodeje na vašem webu, můžete použít PPC reklamy, které vám umožní zobrazit vaši nabídku lidem, kteří hledají související klíčová slova. Je ale třeba  sledovat návratnost investice.

  • Máte li zájem dlouhodobě zlepšit vaši pozici ve vyhledávačích a získat organickou návštěvnost, můžete použít SEO, které vám pomůže optimalizovat váš web pro vyhledávače. SEO vyžaduje trpělivost a pravidelnou aktualizaci obsahu, ale je to levnější a efektivnější než PPC reklamy. 

  • Jestli  chcete budovat vztah se svými zákazníky a zvyšovat jejich loajalitu, můžete použít e-mailový marketing, který vám umožní posílat jim pravidelné zprávy s užitečnými informacemi, nabídkami, novinkami nebo pozvánkami. E-mailový marketing je flexibilní, osobní a snadno měřitelný. 

  • Pokud chcete zvýšit povědomí o vaší značce, komunikovat se svými zákazníky a získat jejich zpětnou vazbu, můžete použít sociální sítě, které vám umožní sdílet obsah, obrázky, videa, příběhy nebo živé vysílání. Sociální sítě jsou populární, interaktivní a virální.

  • Pokud chcete poskytnout hodnotný obsah, který vzdělává, informuje, baví nebo inspiruje vaše zákazníky, můžete použít obsahový marketing, který vám umožní vytvářet a distribuovat různé formáty obsahu.

 

Tři zásadní dotazy, které by měly být brány v potaz ve fázi Zvažování marketingového trychtýře:

  1. Jaké jsou hlavní faktory, které ovlivňují rozhodovací proces našich potenciálních zákazníků a jak můžeme tyto informace využít k optimalizaci našeho marketingového obsahu?
  2. Jak můžeme efektivně komunikovat jedinečné vlastnosti a přínosy našich produktů nebo služeb, aby se odlišily od konkurence?
  3. Jaké typy obsahu nebo aktivit mohou pomoci překonat případné obavy nebo námitky zákazníků a podpořit je v rozhodnutí pokračovat k nákupu?

 

CHCI SE POTKAT!